CITROËN danas predstavlja novi C3, nasljednika treće generacije vozila C3, najprodavanijeg modela Marke na svijetu i primjer istinskog tržišnog uspjeha sa 750 000 prodanih modela od njegovog puštanja u prodaju krajem 2016. godine. Ta limuzina modernog izgleda koji daje dojam zaštićenosti ne nalikuje nijednom drugom vozilu u svom segmentu. Ističe se svojom jedinstvenom osobnošću i nenadmašnom razinom udobnosti.Novi C3 dodatno se ističe svojom izuzetnošću zahvaljujući sljedećim obilježjima : – novi identitet marke Citroën: moćan izgled prednjeg dijela vozila u kojem se odražava novi potpis Marke nadahnut posljednjim konceptnim vozilima i koji je opremljen novim LED svjetlima;- više mogućnosti personalizacije zahvaljujući 97 mogućih kombinacija vanjskog izgleda, a tu su i tri jedinstvene krovne naljepnice, dvije nove vrste naplataka i tri mogućnosti unutarnjeg uređenja od čega su dvije sasvim nove; – novi dizajn elemenata Airbump®, vizualnog potpisa Marke;- potpuno nova razina udobnosti u vozilu zahvaljujući činjenici da su u ovaj segment po prvi puta ugrađena nova sjedala Advanced Comfort koja se obično pojavljuju samo u višim segmentima, 12 mogućih tehnoloških rješenja za pomoć u vožnji i brojne internetske usluge: Connect Assist za pružanje pomoći na cesti/hitne slučajeve, Connect Nav i pripadajući dodirni zaslon od 7’’ i Connect Play koji služi poput produžetka pametnog telefona. Tehnička oprema odgovara zahtjevima modernog života i olakšava svakodnevicu.Zahvaljujući svojim učinkovitim motorima s unutarnjim izgaranjem koji su u skladu s normom Euro 6 i koji sjedinjuju bolje performanse i niske emisije, novi C3 svestrana je limuzin. Novi C3 bit će dostupan na hrvatskom tržištu od lipnja 2020.
S gotovo 4,5 milijuna izrađenih primjeraka od njegove pojave na tržištu, C3 je najprodavaniji model iz game CITROËN koji je krajem prosinca 2019. bio među pet najprodavanijih vozila u Europi u segmentu B i treće najprodavanije vozilo u Francuskoj. To karizmatično i šarmantno vozilo nastavlja svoj pohod u vrlo konkurentnom segmentu ističući svoj jedinstveni dizajn, vrlo poseban karakter i udobnost karakterističnu za CITROËN. Model koji je 2016. uzdignuo Marku na novu razinu otada je uspio privući više od 750 000 kupaca širom svijeta. Uspješna formula „Inspired by You” i dalje za cilj ima privući mlade kreativce vedrog duha koji žive u gradskim i prigradskim područjima koji su u stalnom pokretu. Međutim, ona nastavlja privlačiti i poslovne korisnike. U tom je kontekstu zabilježeno da se broj registriranih vozila C3 za osobnu i poslovnu namjenu povećao za 12,6 % u 2019. godini.
Takvim se razvojem situacije dodatno naglašava želja marke CITROËN da „ne bude ista kao i svi drugi”.
Ukratko, Novi C3 najprilagodljivija je i najudobnija limuzina s jedinstvenim karakterom na tržištu.