Novi Ford Focus ponovno mijenja pravila igre – najinovativniji, najdinamičniji i najuzbudljiviji Ford ikad
- Razvijan sasvim iz početka, novi Ford Focus donosi novu razinu udobnosti, tehnologije i iskustva vožnje za kupce srednje klase automobila. Novo dizajnirana proširena linija uključuje prvi crossover Focus Active i prvoklasni Focus Vignale.
- Nove tehnologije poput Stop & Go sustava, Sustava prepoznavanja znakova ograničenja brzine i Sustava pomoći zadržavanja u traci, olakšavaju vožnju u gradskom prometu dok predvidljiva svjetla za zavoje i svjetla za prepoznavanje znakova pomažu vozačima da vide jasnije.
- Prvi Head-up zaslon pruža veće povjerenje za upravljačem dok Sustav aktivne pomoći pri parkiranju omogućuje potpuno automatizirane manevre parkiranja samo jednim pritiskom na tipku.
- Uz selektivne načine vožnje, poboljšanje dolazi s tehnologijom Continuously Controlled Damping, što Focusa stavlja na sam vrh kada je u pitanju dinamika i udobnost.
- Potpuno novi Focus donosi FordPass Connect modem koji omogućuje povezanost u pokretu, bežični punjač, SYNC 3 s 8“ zaslonom na dodir, i B&O PLAY audio sustav.
- Napredni benzinski EcoBoost i dizelski EcoBlue motori s novim 8 stupanjskim automatskim mjenjačem donose poboljšanu učinkovitost u potrošnji goriva.
Otkako je 1998. godine napravljen preokret s prvom generacijom Focusa, Ford je prodao gotovo sedam milijuna Focus modela u Europi i više od 16 milijuna širom svijeta.
Ford je jučer predstavio globalnog debitanta, najsuvremenijeg i tehnički najkompetentnijeg Ford Focusa ikad.
Obraćajući posebnu pažnju na potrebe klijenata, novi Focus razvijan je iz početka, kako bi bolje od bilo kojeg europskog obiteljskog automobila pružio intuitivnu i udobnu vožnju. Novi Fokus uvodi filozofiju dizajna „po mjeri čovjeka“ koja spaja emocionalni stil eksterijera s klasičnom aerodinamikom, i nudi prostraniji interijer u kombinaciji s kvalitetnim materijalima.
Najsofisticiraniji asortiman Fordovih tehnologija za pomoć vozaču koji je ikada ponuđen Fordovim korisnicima, besprijekorno je integriran kako bi se omogućilo intuitivno i profinjeno iskustvo vožnje smanjujući stres vozača.
Napredne tehnologije uključuju:
- Prilagodljivi tempomat (Adaptive Cruise Control – ACC) sada poboljšan sa Stop & Go tehnologijom, Sustavom prepoznavanja znakova ograničenja brzine i Sustavom pomoći zadržavanja u traci.
- Fordov sustav prilagodljivih prednjih svjetala s kamerom za osvjetljavanje kuta prati zavoje na cesti dok svjetla s mogućnošću prethodnog prilagođavanja uzorka, po prvi puta u industriji, prate prometne znakove.
- Sustav aktivne pomoći pri parkiranju sada koristi stupnjeve prijenosa, ubrzanje i kočenje te omogućuje potpuno automatizirane manevre parkiranja samo jednim pritiskom na tipku.
- Fordov prvi Head-up display (HUD) pomaže vozačima da usredotoče svoju pozornost na cestu.
- Sustav izbjegavanja sudara (Evasive Steering Assist) je prvi segment tehnologije koja pomaže vozačima da zaobiđu zaustavljena ili spora vozila kako bi se izbjegao potencijalni sudar.
Potpuno novi Focus nakon 20 godina i dalje je na samom vrhu u dinamičnoj vožnji, dodatno pojačane primjenom Focus-application of Continuously Controlled Damping (CCD) tehnologije koja pospješuje ublažavanje udaraca od neravnina na cesti. Focus dolazi uz nove selektivne modove vožnje, izolirani stražnji ovjes za veću uglađenost i Fordovu patentiranu tehnologiju opruge.
Iskustvo putnika poboljšano je značajkama za udobnost, uključujući ugrađeni modem FordPass Connect koji omogućuje da ostanete povezani i u pokretu te novu podlogu za bežično punjenje smartphone uređaja.
Uz opciju novog 1,5-litrenog EcoBoost benzinskog motora dolazi optimizirana verzija Fordovog višestruko nagrađivanog 1,0-litrenog EcoBoost motora. Novi 1.5-litreni EcoBlue i 2,0-litreni EcoBlue dizelski motori omogućuju ultimativnu učinkovitost u potrošnji goriva, a novi inteligentni 8 stupanjski automatski prijenosnik prilagođava obrasce mijenjanja brzina prema stilu vožnje i kontrolira se pomoću elegantnog i ergonomskog mjenjača.
“Naš potpuno novi Ford Focus vrhunac je tehnologije u svom segmentu”, izjavio je Joe Bakaj, Podpredsjednik razvoja proizvoda u Ford of Europe. “Mogućnost izgradnje automobila iz samog početka ne javlja se često. Tu mogućnost zgrabili smo objeručke i razvili najbolji, as istovremeno cjenovno pristupačan obiteljski automobil.”
Predstavljen u hatchback verziji s pet vrata, karavan verziji i, na odabranim tržištima, u verziji s četiri vrata, najopsežnija Focus linija nudi se s ekskluzivnim osobinama koje nadopunjuju najširi spektar težnji kupaca automobila srednje klase, uključujući moderan Focus Trend i Titanium, sportski Focus ST-Line, prvoklasni Focus Vignale i prvi crossover Focus Active.