Na salonu u Birminghamu, koji otvara svoja vrata 25. travnja, CITROËN će predstaviti rezultat lijepog susreta s još jednom kreativnom i odvažnom francuskom markom: markom le coq sportif. Za proslavu 70 godina postojanja furgona Type H, dvije su se marke povezale kako bi se personalizirao autentični Type H te novi Jumpy u bojama marke le coq sportif. Prirodni susret dviju francuskih marki koje na prvo mjesto stavljaju kvalitetu modernih i tehničkih proizvoda te uživaju popularnost, u plemenitom smislu te riječi, odnosno bliske su ljudima te inspiraciju crpe iz njihove svakodnevnice. Dvije su marke odlučile proslaviti kultni model Type H te ga povezati s njegovim dostojnim nasljednikom poznatim po vlastitom stilu, udobnosti i praktičnosti: modelom Citroën JUMPY. Ta dva jedinstvena primjerka, koja predstavljaju pokretne radionice za bicikle, bit će prisutna na događanjima marke le coq sportif tijekom cijele godine.

SMISLEN SUSRET DVIJU KULTNIH FRANCUSKIH MARKI

Na Salonu u Birminghamu, CITROËN će premijerno predstaviti dva konceptna vozila na temelju modela Type H i novog modela Jumpy, koji spajaju 70 godina povijesti te dočaravaju snagu marke CITROËN u segmentu laganih gospodarskih vozila.

Dva konceptna vozila poigravaju se kontrastom između sjajne bijele boje te pravokutnih blokova plave i crvene. Plava, bijela i crvena boja dočaravaju lijepi susret dviju kultnih francuskih marki posvećenih očuvanju znanja i umijeća kroz kreativnost, inovacije te kvalitetu modernih i izražajnih proizvoda. To se povezivanje temelji na zajedničkim vrijednostima. Također je to i vrlo smislen trenutak u pogledu prisutnosti modela Type H u komunikacijskoj strategiji marke le coq sportif.

Do njihovog je razvoja došlo dijeljenjem kreativnih energija i stručnosti iz stilskog centra marke CITROËN i dizajnerskog odjela marke le coq sportif. Vozila uspješno zastupaju boje marke le coq sportif isticanjem imena i logotipa marke u crnoj boji na svakoj strani.